Chi tiết thông tin tuyển dụng "CHUYÊN VIÊN IT HELPDESK"
Mức lương
13,000,000 - 18,000,000 VND
Địa điểm
Hồ Chí Minh
- Deploy Operating System follow Standard images & installation checklist of bank.
- Setting up accounts for new users
- Manage activities related to IT Asset (Hardware, software...) to track log report.
- Monitoring and maintaining endpoints related to Trellix, SCCM, XDR, ForcePoint, AgileMark... to make sure all machines comply with bank policy & up to date.
- Perform Security patching for end users' machines.
- Providing technical support across the company & responding in a timely manner to service issues and requests (Support directly or via Remote support Phone, Teams, Email...)
- Repairing and replacing equipment as necessary
- Testing new technology
- Possibly training users and staff
- Provides support to employees or customers regarding technical inquiries. Diagnoses to isolate the nature of the problem and resolves support issues.
- Thoroughly documents incidents case to report to line manager.
- Identifies, troubleshoot and resolves software, hardware and network failures for end users.
- Performs the installation, configuration, upgrades, repair and preventative maintenance of software, hardware and/or simple systems.
- Maintains awareness of current tools, methodologies and technologies associated to Workplace IT Service Desk.
- May perform other job duties as assigned
- English (Writing, reading and communication skill)
- IT Helpdesk skill (MCSA required and have knowledge about O365, Endpoint, IP Phone)
- Work pressure and have a sense of responsibility for work
- Onsite UOB bank: Tòa nhà UOA TOWER 06 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7 & Tòa nhà Concentrix Công Viên Phần Mềm Quang Trung, Đường Số 4, Tân Chánh Hiệp, Quận 12
- Friendly, professional, dynamic working environment
- Opportunities for training, development and advancement your career path.
- 13th month salary and bonus based on business profits
- 12 days anual leave. Company trip, team building and orther activities
- PNC Care ( 24/7 insurance), Health insurance, social insurance, unemployment insurance and health check-up each year
- Belongs to Phuong Nam Telecom Company (Exclusive partner of FPT Telecom).
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.
Thông tin công ty
Giới thiệu
Công ty Cổ phần Viễn thông FPT - FPT Telecom
FPT Telecom, thành viên của Tập đoàn FPT, là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông và Internet uy tín tại Việt Nam và khu vực. Được thành lập vào ngày 31/01/1997, công ty khởi đầu với sản phẩm mạng Intranet "Trí tuệ Việt Nam" - nền tảng cho sự phát triển Internet tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm, FPT Telecom đã phát triển mạnh mẽ với hơn 7,000 nhân viên và gần 200 văn phòng tại 59 tỉnh thành. Công ty cũng mở rộng hoạt động quốc tế với 8 chi nhánh tại Campuchia và giấy phép kinh doanh tại Myanmar. Với sứ mệnh đưa Internet đến mọi gia đình Việt Nam, FPT Telecom không ngừng cải tiến hạ tầng và chất lượng dịch vụ, đồng hành cùng phương châm "Khách hàng là trọng tâm".
LĨNH VỰC KINH DOANH
- Cung cấp hạ tầng mạng viễn thông cho dịch vụ Internet băng rộng
- Dịch vụ giá trị gia tăng trên mạng Internet, điện thoại di động
- Dịch vụ Truyền hình trả tiền
- Dịch vụ tin nhắn, dữ liệu, thông tin giải trí trên mạng điện thoại di động
- Thiết lập hạ tầng mạng và cung cấp các dịch vụ Viễn thông, Internet
- Xuất nhập khẩu thiết bị Viễn thông và Internet.
- Dịch vụ Viễn thông cố định nội hạt
- Dịch vụ Viễn thông giá trị gia tăng
- Dịch vụ Viễn thông cố định đường dài trong nước
- Cung ứng dịch vụ trung gian thanh toán
Quy mô
Địa chỉ