Job search

Performance Analyst (Service Data Analyst)

Công ty TNHH Onpoint

Deadline for submission: 31/08/2025

Recruitment details "Performance Analyst (Service Data Analyst)"

Salary

Thỏa thuận

Location

  • 27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

- Planning and forecasting traffic, CR (Conversion rate), and other key performance indicators (KPIs).
- Setting monthly, weekly, and daily sales targets.
- Monitoring actual vs. target performance review (daily & month-to-date).
- Assisting the Head Business Officer on key business decisions through analyses on ad-hoc basis.
- Driving important processes throughout the Campaign & Merchandise team to ensure deadlines.
- Weekly/ monthly/ quarterly report control, building report template.
- Training/ support internal team in terms of data validation, checking the accuracy.
- P&L & cost controller.

Yêu cầu công việc

1. Education background requirements:
- Bachelor at relevant experience.
2. Experience/Industry requirements:
- Goal better, data-driven, can-do attitude, open and supportive mindset.
- Very strong knowledge of Excel (experience in financial modelling preferred).
- Very good command of English.
- Ability to work under pressure and meet tight deadlines.
- Ability to communicate complex problems effectively.
- Understand about marketing metrics & data.
- Ability to use excel and SQL to extract, analyze data and prepare reports.
- Understand about ecommerce platform.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
- Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Benefits
- Salary: Negotiable
- Phone allowances
- Full salary in probation
- Tet, performance bonus
- Premium Health Insurance
- Full insurance package
- 15 Annual Leave + 3 Sick Leave
- Work from home: 1 day/week
- Laptop provided

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

How to apply

Candidates apply online by clicking "Apply" right below.

Company information

Giới thiệu

Công ty TNHH Onpoint

OnPoint là nhà cung cấp các dịch vụ phát triển thương mại điện tử hàng đầu ở Đông Nam Á. Sứ mệnh của chúng tôi là phát triển một hệ sinh thái toàn diện và giúp các doanh nghiệp kinh doanh trực tuyến hiệu quả. Chúng tôi đầu tư vào công nghệ và xây dựng đội ngũ mạnh nhất trên thị trường với chuyên môn xuất sắc về thương mại điện tử cùng niềm đam mê phục vụ khách hàng. Chúng tôi cung cấp các giải pháp toàn diện, độc quyền và các sản phẩm tận dụng dữ liệu lớn và liên tục đổi mới để giúp doanh nghiệp khai thác tiềm năng phát triển thương mại điện tử.
Tầm nhìn
Tiên phong trong việc xây dựng hệ sinh thái hỗ trợ thương mại điện tử số một Đông Nam Á
Sứ mệnh
Đem đến thành công trong kinh doanh thương mại điện tử cho nhãn hàng và doanh nghiệp
Những giá trị cốt lõi
  • Khách hàng là ưu tiên hàng đầu
  • Luôn giữ cam kết
  • Đam mê phục vụ khách hàng
  • Đón đầu thay đổi
  • Phối hợp hiệu quả
  • Chính trực

Introduce

From 501 - 1000 employees Staff

Address

Tầng 1 toà nhà Parksimex, 52 Đông Du, P. Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM

Similar jobs from JobOKO

See more
× Modal Image