Tìm việc làm

Marketing Internship (CRM Intern)

OPPO VIỆT NAM

Hạn nộp: 14/08/2025

Chi tiết thông tin tuyển dụng "Marketing Internship (CRM Intern)"

Mức lương

Thương lượng

Địa điểm

  • - Hồ Chí Minh: Quận 7

Mô tả công việc

My OPPO Management: My OPPO app is a loyalty app designed for OPPO users to enhance their experience. It allows users to sign in, activate their membership, earn points, redeem rewards, and access exclusive services. The app also provides access to support and services, including locating service centers, checking repair status, and warranty information.
• Assisting in developing and executing CRM program in My OPPO App, including: Segmenting customer data to target specific groups with tailored campaigns, promoting after-sales services, organizing a gamification campaign to boost interaction rate, and providing monthly promotions to different target groups.
• Assisting in working with Headquarters for material selection to localize & adapt for local campaigns.
• Working with vendors and partners to bring special offers to OPPO users through partnership campaigns.
• Tracking CRM metrics, analyzing data, and providing regular reports to the internal & APAC team.
Event Organizer:
• Organizing experience & engagement events with OPPO users and other relevant communities, such as Tech Community, Photography, and Gaming communities, to promote brand connection.
• Assisting in working with university students & organizing weekly/monthly workshops to strengthen the University Ambassador Program.

Yêu cầu công việc

• 3rd or 4th year in university, majoring in Marketing, Communications, or related fields
• A strong understanding of the smartphone and tech market is a plus
• Experience with CRM platforms is a plus.
• Attention to detail: CRM involves managing customer data and executing campaigns, so attention to detail is crucial
• Sharp insight into trends, particularly youth culture and mobile technology
• Have the ability to handle multitasking abilities
• Proactive, eager to learn, and willing to take initiative
• Experience in managing projects

Quyền lợi được hưởng

Work in an international, professional & outstanding developed environment
Approach and learn deeply about high-class innovative technology products
Learn about the marketing process of the Top big smartphone brand in Vietnam
Have a chance to participate in brainstorming sessions with the whole team to contribute ideas
Experience step by step, team by team of full functions of marketing to have overall marketing & communication knowledge

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.

Thông tin công ty

Giới thiệu

OPPO VIỆT NAM

OPPO là thương hiệu toàn cầu cung cấp các thiết bị và dịch vụ công nghệ đột phá để đem lại cho người dùng một hệ sinh thái kết nối thông minh trong tương lai. OPPO đã ra mắt điện thoại di động Smile Phone đầu tiên vào năm 2008, đánh dấu sự khởi đầu của một hành trình khám phá và tiên phong khác biệt trong công nghệ.

Hơn 40.000 OPPOers trên toàn cầu Chúng tôi cùng nhau nỗ lực để mang lại những sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho người dùng. Mỗi sản phẩm đến tay khách hàng luôn là những tâm huyết của tập thể OPPOers

Tinh thần và triết lý kinh doanh:

OPPO là thương hiệu toàn cầu cung cấp các thiết bị và dịch vụ công nghệ
đột phá để đem lại cho người dùng một hệ sinh thái kết nối thông minh trong tương lai

Quy mô

Từ 5000 - 10.000 nhân viên Nhân viên

Địa chỉ

Tòa nhà UOA, 06 Tân Trào phường Tân Phú, Quận 7, TP.HCM

Việc làm tương tự từ JobOKO

Xem thêm
× Modal Image